Bels
about entry Tumblr instagram twitter


YEAYYYYY SEM 2 (tak ikhlas)
Monday, 9 November 2015 | 00:02 |

                                     


hai gais


It’s been a long time, since last entry I wrote. For everyone I mean. Not private; which is everytime I post, it’s for someone. (voice tone decreasing)


Okayyy sooooo aku baru habis cuti sebulan. Masa time2 aku darjah berapa dulu, cuti hujung tahun kan sebulan kan kan. Rasa dia lama gila kot. Satu hari aku boleh ulang main ketingting 100 kali sampai naik muak main tiap hari.


Sekarang main phone swap 3 apps yang sama selama 24 jam rasa tak cukup.
Tapi, kalau beribadah 24 minit rasa lama pulak kan? Dush.


Aku ada azam tau masa sem 1 tu. I wanna burn the midnight oil utk study or siapkan esaimen tapi hanya tinggal azam. Sebab sem 1 ada 2 subjek je ahaha. Hari selasa takde kelas pulak tu. Kerja aku siap on time kot. Cewah.

Ermmm atu perkara pasal azam ni kan, analogi dia macam kau nak alihkan meja. Kau jerit “AKU NAK ALIHKAN MEJAAAA” tapi tangan kau tak buat apa. The table wont move babe. Words always stay as words.

Prays also words. Tak semua doa kita dimakbulkan dgn mudah. Doa mintak kejayaan, do u think success fall from tree? It comes from ur effort accompanied by prays.


Promise too. Promise make people trust. You know, when u break ur words, trust also break; am i right?


Yeayy im inspired hahaha aku banyak baca ni dari tumblr. Tumblr ni best tapi membazir data haiyakkkkk kopak laaaaa kalau duit aku habis kat data je.

Dah dah banyak lagi benda aku nak buat drpd hiburkan kau ni bye